Seuraavana iltana kotiuduin työmatkalta. Pelkäsin mitä tapahtuisi. Huomaisiko mieheni minussa jotakin uutta. Entä jos jäisin kiinni? Elämäni oli aivan sekaisin. Kotimatkalla soitin ystävättärelleni, jonka olin tuntenut vuosia. Minun oli pakko tunnustaa asia.

Avasin varovasti kotioven. Pelkäsin millä tuulella mieheni on. Onneksi hän sattui olemaan todella väsynyt sinä iltana, ja meni huomattavasti minua aikaisemmin nukkumaan. Sain olla rauhassa omissa ajatuksissani. Olin jo kotimatkan aikana päättänyt, että pysyn asiasta hiljaa jollei hän huomaisi asiaa.

Seuraavat pari päivää olin aivan sekaisin. Muutamaa päivää myöhemmin otin itse Harriin yhteyttä ja kerroin vähän ajatuksiani. Hän tuli käymään työhuoneessani ja mietimme mitä tekisimme jatkossa. Välillämme kipinöi yhä. Olin ihan mielettömän ihastunut. Noin viikkoa myöhemmin työpaikalla päädyimme suutelemaan. Tämän jälkeen homma lähti ihan kokonaan käsistä. Aloimme säännöllisesti tavata toisiamme työpäivän aikana. Kävimme lounaalla yhdessä. Nautimme toistemme seurasta.

Molemmat olimme naimisissa ja meillä ei ollut yhteistä paikkaa missä viettää aikaa. Työpaikka oli ainoa mahdollisuus. Työpaikalla ei kuitenkaan voi harrastaa seksiä. Joten tyydyimme suutelemiseen. Kumpikin kuumeisesti mietimme milloin saimme uuden yhteisen yön.